tisdag 28 juni 2011

AnnaPS och Lovisa Burfitt

Jag (Anna) älskar Lovisa Burfitts illustrationer! Det är en dröm att Lovisa Burfitt smyckar AnnaPS produkter. Tänk ett härligt tryck på del av baksidan som går fram emot framsidan. Kanske som en special edition....någon gång i framtiden.

Det har varit mycket intensivt arbete på sistone att få allt på plats i fabriken för att sy våra nya plagg. Den första leveransen från fabriken kom förra veckan och de är mycket skickliga på att sy och det är roligt. Med allt hårt arbete så var det en sådan lycka igår när underbara Hanna på AnnaPS kom med en liten present till mig. Den behövde jag verkligen.

Muggen, för det var en mugg jag fick, har en illustration av Lovisa Burfitt och är från Rörstrand. Den har stått framme sedan igår och jag betraktar den då och då när jag passerar den. Det slår mig att jag varje gång njuter och får sådan energi av att se något så vackert. Nu har jag också börjat känna på den och jag inser att en liten uppskattning kan betyda mycket.

Jag hoppas att varje gång någon sätter på sig AnnaPS trosor skall känna samma glädje som jag känner när jag håller min fina Lovisa Burfitt mugg.
Min underbara Lovisa Burfitt mugg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar